ប្រធានផ្នែកទំនាក់ទំនងអតិថិជន (RM) មានទំនាក់ទំនងផ្ទាល់ ជាមួយនឹងអតិថិជន ហើយធានានូវបទពិសោធន៍សេវាកម្មធនាគារល្អប្រពៃ។ ប្រធានផ្នែកទំនាក់ទំនងអតិថិជន សិក្សាពីអតិថិជន ស្វែងយល់ពីគោលដៅហិរញ្ញវត្ថុរបស់អតិថិជន និងជួយដល់អតិថិជន ក្នុងការគ្រប់គ្រងសាច់ប្រាក់របស់ពួកគេ។ ប្រធានផ្នែកទំនាក់ទំនងអតិថិជន បំពេញការងារយ៉ាងសកម្ម និងផ្តល់ជូនអតិថិជន នូវការប្រឹក្សាយោបល់ និងដំណោះស្រាយផ្សេង ស្របតាមតម្រូវការរបស់អតិថិជន។ ប្រធានផ្នែកទំនាក់ទំនងអតិថិជន បម្រើជូនសេវាកម្មធនាគារ តាមរយៈការជជែកគ្នាតាមទូរសព្ទ និងជួយបដោយផ្ទាល់ នៅមជ្ឈមណ្ឌល CIMB Preferred។