អតិថិជន ត្រូវបានការពារពីការក្លែងបន្លំ ឫការកាត់ប្រាក់ដោយគ្មានការអនុញ្ញាតពីពាណិជ្ជករ ដោយប្រើទម្រង់ការសងប្រាក់វិញ។ ម្ចាស់ប័ណ្ណ មានពេលរហូតដល់ ១២០ ថ្ងៃ ដើម្បីទាមទារការសងប្រាក់វិញ ដោយមានការពន្យល់ជាលាយលក្ខណ៍អក្សរអំពីបញ្ហា ចំនួនទឹកប្រាក់ កាលបរិច្ឆេទនៃប្រតិបត្តិការ និងព័ត៌មានលម្អិតផ្សេងៗទៀតតាមតម្រូវការរបស់ធនាគារ។ ធនាគារធ្វើការជាមួយពាណិជ្ជករដែលពាក់ព័ន្ធ ដើម្បីទទួលបានដំណោះស្រាយចំពោះករណីវិវាទនេះ។ អាស្រ័យលើករណីនិងចំនួនទឹកប្រាក់ដែលមានវិវាទ ករណីនេះអាចចំណាយពេលច្រើនខែដើម្បីស្វែងរកដំណោះស្រាយ។